Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi

Ek Ders Otomasyonu
   


 





Kullanıcı Adı
Şifre
Sayıların Toplamı  
 
   
   












 

2018-2019 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

GÜZ DÖNEMİ

EK DERS HAZIRLAMA TAKVİMİ


 SIRA NO

İŞİN ADI

HAFTALAR

YAPILACAK İŞLER

SON TARİH

OTOMASYON DURUMU

 1

Öğrenci Ders Programlarının Birim Web Sayfalarında İlanı

 -

Öğrenci Ders Programlarının Yönetim Kurullarında Görüşülerek Son Hallerinin Birim Web Sayfalarından İlan Edilmesi

14 Eylül 2018

Saat 17:00

-

 2

Ders Programlarının Otomasyon Sistemine İşlenmesi

-

Otomasyon Sisteminde Dönem Tanımlama İşleminin Yapılması, Ders Programlarının Otomasyon Sistemine İşlenmesi, Ders Yükü Bildirim Formlarının Çıktılarının Alınarak Öğretim Elemanlarına İmzalatılması ve Ders Programlarının Otomasyon Sisteminde Çoğaltılması

28 Eylül 2018

Saat 17:00

Açık

 3

2018 Eylül Ayına Ait Veri Giriş-Çıkış ve Güncelleme İşlemlerinin Yapılması

 38. ve 39.

Görevlendirme, Telafi, İzin, Rapor vb. Bilgiler ile Ders Programı Ekleme-Çıkarma (var ise) Gibi Değişikliklerin Otomasyon Sistemine İşlenmesi

Açık

2018 Ekim Ayına Ait Veri Giriş-Çıkış ve Güncelleme İşlemlerinin Yapılması

 40.,41.,42.,43.

Görevlendirme, Telafi, İzin, Rapor vb. Bilgiler ile Ders Programı Ekleme-Çıkarma (var ise) Gibi Değişikliklerin Otomasyon Sistemine İşlenmesi

26 Ekim 2018

Saat 17:00

Açık

2018 Kasım Ayına Ait Veri Giriş-Çıkış ve Güncelleme İşlemlerinin Yapılması

 44.,45.,46.,47.

Görevlendirme, Telafi, İzin, Rapor vb. Bilgiler ile Ders Programı Ekleme-Çıkarma (var ise) Gibi Değişikliklerin Otomasyon Sistemine İşlenmesi

23 Kasım 2018

Saat 17:00

Açık

2018 Aralık Ayına Ait Veri Giriş-Çıkış ve Güncelleme İşlemlerinin Yapılması

 48.,49. 50.,51.,52.

Görevlendirme, Telafi, İzin, Rapor vb. Bilgiler ile Ders Programı Ekleme-Çıkarma (var ise) Gibi Değişikliklerin Otomasyon Sistemine İşlenmesi

28 Aralık 2018

Saat 17:00

Açık


Önemli Açıklama: 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemine Ait Ek Ders Ücretlerinin Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sisteminden (KBS) Ödeme İşlemleri, Ek Ders Otomasyonu Ödeme Yapılacak İlgili Ayın Veri Girişlerine Kapatıldıktan Sonra Yapılacaktır.

Tüm harcama birimlerine önemle duyurulur.

31.08.2018


Ek Ders Otomasyon Sistemi ile ilgili her türlü teknik destek için omacit@agri.edu.tr kurumsal e-posta adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.